شکایت از اعضای هیات مدیره

 الهام سادات مظلومی : با سلام ! من به مدت ۲ سال در یک شرکت بدون قرارداد کاری مشغول به کار بودم . من در ابتدا برندی در اختیار داشتم که طبق مذاکره با شرکت مقرر گردید من برند خود را بعنوان سرمایه وارد شرکت کنم و در قبال آن علاوه بر حقوق ماهانه ۱۵ درصد از سهام شرکت هم دریافت نمایم و من نمایندگی را به نام شرکت تغییر دهم. متاسفانه با توجه به آشنایی قبلی با یکی از اعضا هیات مدیره اعتماد نمودم و این نمایندگی را تغییر دادم ولی از تغییر سهام خبری نشد. و درنهایت بعد از ثبت نمایندگی و چیدن شبکه فروش و استارت کار توسط اینجانب ایشان از من خواستند که شرکت را ترک کنم.

 آیا می توانم از طریق اداره کار به حق و حقوق خود برسم ؟ لازم بذکر است که کلیه مکاتبات اولیه اینجانب با شرکت خارجی و تاریخ آنها که نشان می دهد من اصلا در شرکت ایرانی حضور نداشتم و متعلق به قبل از تاریخ پیوستن من به شرکت ایرانی می باشد نیز موجود می باشد . همچنین شاهد هم دارم که این برند متعلق به من بوده و من به ایشان واگذار کردم . باتشکر ؟

از طریق اداره کار نمی توانید در این زمینه شکایت کنید . وظیفه هیات تشخیص و حل اختلاف اداره کار رسیدگی به شکایات بر طبق قانون کار است و این موضوع ربطی به قانون کار ندارد . شما باید از طریق دادگاه عمومی شکایت کنید .

جدیدتر قدیمی تر