شکایت برای دریافت مابه التفاوت حقوق

 محمد با سلام ! در جلسه هیات تشخیص ضمن اینکه بازرس اداره کار کارکرد بنده را در سال 94و 95 تایید نموده است و کارفرما فقط بنده را در سال 96 و 97 بیمه کرده بود. و بازرس اداره کار طبق صحبت کارفرما فقط 5 ساعت کار را تایید نموده است در حالیکه ساعات کاری بنده در سال 94 و 95و اوایل 96 روزانه 12ساعت کاری بود و در نیمه دوم سال 96ساعت کاری بنده روزانه ۶ساعت است .

 الان برای ساعات کاریم چکار می توانم بکنم و همچنین بنده در دادخواست ما به التفاوت حقوق را درخواست نمودم در حالیکه نماینده جلسه هیات تشخیص فقط مابه التفاوت سال 96 و 97را برای بنده مورد محاسبه قرار داده است و بنده در جلسه اقرار کردم که تمام حقوق و مزایا از سال 94 تا 97 را خواستارم در حالیکه نماینده هیات تشخیص قبول نکرد . الان بنده چکار می توانم بکنم ؟ در ضمن بیمه ای که کارفرما در سال های 96 و 97رد کرده است . بیمه کامل است ولی الان برایم 5 ساعت در روز ثبت شده است . چکار کنم حقم دارد ضایع می شود ؟

1.     برای ساعت کاری تان باید مدارک معتبر تراز بازرس اداره کار  داشته باشید . یا فیش حقوق مهر و امضاء شده ، یا گزارش سیستم حضور و غیاب و یا لیست بیمه 30 روزه وگرنه به جایی نمی رسید .

2.     به نظر من به رای هیات تشخیص اعتراض کنید اگر لیست بیمه کامل دارید .

3.     اگر کارکرد کامل داشته باشید باید مابه التفاوت را بگیرید . 

جدیدتر قدیمی تر