پرداخت حقوق از حساب های مختلف توسط کارفرما

 م . الف شكايت از كارفرما : من از تاريخ ١٦بهمن ٩٦ تا الان ٢ اسفند ٩٧ در شركتي خصوصي مشغول به كار هستم . تاكنون هيچ بيمه ، عيدي و سنواتي دريافت نكرده ام و الان كه درخواست عيدي مي كنم مدير مي فرمايند كه اگر دلم خواست عيدي مي دهم و هرچقدر كه دلم خواست هم مي دهم و اينكه يكي از همكاران من در تيرماه اقدام به شكايت كردند از شركت و موفق شدند كه در دادگاه برنده بشوند !  

جالب اينكه شركت از برج ٥ حقوق من را از حساب شركت ديگر نريختند !  با كارت هاي مختلفي مي ريختند به حساب ! الان متوجه شدم كه به دليل اين بوده كه بعدا نتوانم شكايت كنم و نتوانم ثابت كنم و من قردادي هم امضا نكردم چون هميشه مدير دلايلي براي اينكار مي آوردند ؟! من مي خواهم بدونم الان چطوري مي توانم شكايت كنم و چطوري ثابت كنم اصلا ! اگر شكايت كنم بيمه و عيدي و سنوات مي توانم بگيرم ؟! اصلا چي ميشه ؟!

احتمال موفق شدنتان زیاد است چون قبلا یک نفر شکایت کرده و به نتیجه رسیده است . از حسابتان پرینت بگیرید حتی با توجه به پرداختی از حساب های مختلف . درخواست کنید که از محل کارتان بازرسی شود . اگر بازرس به محل کارتان بیاید مدارک مناسبی در این زمینه به دست خواهد آورد . اگر کارکردتان ثابت شود تمامی حقوق و مزایا و عیدی و سنوات به شما تعلق خواهد گرفت . 

جدیدتر قدیمی تر