شکایت به بیمه مرکزی

 امین رضایی : با سلام ! من آتش نشان هستم که دچارسوختگی شدم و طبق نظرپزشک قانونی ۴ درصد صورت دچار سوختگی درجه ۲ شده و ده درصد از صورتم هم دیگر ریش درنمی آوردخواستم بدانم دیه من چقدرمی شود ؟

 و درضمن سازمان ما دارای بیمه حوادث بوده و کسی به من نگفته بود که می توانم جهت دریافت خسارات به بیمه مراجعه کنمالان هم مراجعه کردم می گویند چند ماه گذشته و کاری نمی شود کرد ؟! باید اوایل می گفتی نهایت یک ماه اول بعد حادثه اطلاع می دادی و چون بیمه هم داشتی دیگر نمی شود از سازمان هم درخواست خسارت بکنم و شکایت بکنم . آیا روشی برای گرفتن خسارت ازبیمه وجود دارد یا نه ؟  و اگر من از اداره برای خسارت شکایت بکنم به دلیل داشتن بیمه حوادت که مراجعه نکردم در دادگاه پیروز می شوم  و راه حل من چی هست ؟! با تشکر و قد ر دانی از شما ؟

1.     بابت سوختگی 4 درصد دیه تعلق می گیرد معادل 10 میلیون و 400 هزار تومان . بابت در نیاوردن ریش اگر دائمی باشد 10 درصد دیه تعلق می گیرد معادل 27 میلیون توامن .

2.     تاخیر در پیگیری دریافت دیه ربطی به بیمه ندارد و موظف است پرداخت کند . شما دو راه دارید . یا با نامه پزشکی قانونی و از طریق دادسرا اقدام کنید تا دادگاه بیمه را موظف به پرداخت دیه کند و راه دوم این است که مستقیما به بیمه مرکزی مراجعه کرده و از شرکت بیمه فوق شکایت کنید.

جدیدتر قدیمی تر