کمیسیون پزشکی قانونی برای دریافت دیه

 مصطفی : سلام خسته نباشید ! من امروز به دادگاه تجدید نظر رفتم برای گرفتن نامه برای کمیسیون مغز و اعصاب پزشکی قانونی که منشی دادگاه تجدید نظر گفت ما نامه به شما برای شرکت در کمیسیون نمی دهیم چون شما در درخواست قبلی خود مشکل تنفسی وریوی را گفتید و ما نامه برای رسیدگی به مشکل تنفسی داده ایم و دیگر نامه برای تشنج به شما نمی دهیم .

من هم گفتم این عارضه تازه برای من اتفاق افتاده و در آن موقع که درخواست کمیسیون داخلی را داده بودم تشنج نکرده بودم و سه روز پیش تشنج کرد ه ام و دکتر معالج مغز و اعصاب این عارضه را تایید کرده و داروی تشنج برای من تجویز کرده است .حتی با توجه به مطالعه وب سایت شما و تحقیقات خودم برایشان گفتم که از زمان وقوع حادثه به مدت 2 سال حق اعتراض و معرفی به پزشکی قانونی را دارم ولی به هر حال موافقت نکردند وگفتند فقط برای مشکل ریوی شما را فرستاده ایم و گفتند شما می توانید از طریق شکایت حقوقی این عارضه را پیگیری کنید.

1.      چون این پرونده شما کیفری است و باید به اتمام برسد. آیا این گفته آنها درست است یا نه و من باید چکار کنم . به نظر شما در کمیسیون داخلی با ارائه نوار مغز و گواهی پزشک معالج می توانم به حقم برسم.  لطفا راهنمای خوب و کامل کنید ممنون ؟

2.       آیادرکمیسیون داخلی رای صادر شود و من را ارجاع دهند به کمیسیون مغز و اعصا ب دو گواهی جداگانه صادر می شود و یا 1گواهی برای دادگاه ارسال می شود و هر دو بیماری را در آن ذکر می کنند یا به اصطلاح دیگر گواهی پزشکی قانونی به صورت جدا جدا و با تاریخ متفاوت به دادگاه تجدید نظر ارسال می شود یا هر دو بیماری رسیدگی می شود و در یک گواهی و به یک تاریخ ارسال می شود. ببخشید سوالم طولانی شد...ممنون بابت وقتی که میگذارید ؟

پاسخ به سوالات فوق به شرح زیر است :

1.     بهتر است در کمیسیون داخلی موضوع را اعلام کنید تا آنها شما را به کمیسیون مغز و اعصاب ارجاع دهند .

2.     اگر به هر دو کمیسیون بروید یک نظریه نهایی صادر می شود.

جدیدتر قدیمی تر