حق بیمه عضو هیات مدیره

 محمد زنده دل : اینجانب برای مدت چند سال در شرکتی کار کرده ام و شرکت در چند سال اول کار ، برایم بیمه رد نکرده است و چون در این مدت جزء  هیئت مدیره شرکت بودم شرکت اجباری به این کار نداشته است. البته شرکت در سالهای اول اصلا لیست بیمه رد نمی کرد و با شروع رد کردن لیست بیمه ، اسم من نیز جزء لیست قرار گرفت .

هیچ مدرک دریافت و پرداختی برای حقوق ندارم . تنها مدرک من آگهی روزنامه رسمی تاسیس شرکت و خروج من از شرکت است . اکنون چگونه می توانم بیمه سالهای گذشته را بپردازم و آن سالها را به سوابق بیمه اضافه کنم . ضمنا شرکت چند سال پس از تاسیس کد کارگاهی گرفت و دو سال پس از گرفتن کد کارگاهی اقدام به رد کردن لیست بیمه کرد . آیا می توانم سوابق قبل از دریافت کد کارگاهی را نیز به سوابقم اضافه کنم ؟  کار بسیار سختی است چون تامین اجتماعی به این راحتی قبول نمی کند . اگر کارمند عادی بودید احتمال بسیار زیاد می توانستید . باید مدارک دریافت حقوق و البته شغل مشخصی که داشته اید را به شعبه بیمه اعلام کنید . چون عضو هیات مدیره هستید نمی توانید به اداره کار شکایت کنید . تامین اجتماعی به این راحتی قبول نمی کند . باید از محل کار بازرسی کنند و دفاتر قانونی شما را بررسی کنند و اگر تائید کنند دریافت حق بیمه شما را می پذیرند . ضمنا نباید سهامدار باشید .

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

آدرس سایت پذیرش و نوبت دهی اینترنتی دی کلینیک ابوریحان

بیماری هایی که شامل ازکارافتادگی می شود؟

حقوق بازنشستگی بیمه روستاییان و عشایر چقدر است ؟

پرداخت هزینه عینک توسط تامین اجتماعی

پایه حقوق وزارت کار برای دیپلم و لیسانس و فوق لیسانس و دکترا در سال 1401 چقدر است ؟

پیگیری کد رهگیری مشاغل سخت و زیان آور با استفاده از شماره ملی

پیگیری اینترنتی ازکارافتادگی در کمیسیون پزشکی تامین اجتماعی

حقوق ازکارافتادگی 1400

مراحل دریافت هزینه عینک از تامین اجتماعی

مبلغ کمک هزینه عینک در سال 1401

موضوعات

نمایش بیشتر