دیه آسیب به دندان ها

M2b2 : سلام ! بنده با یک اتوبوس خط واحد تصادف کردم . استخوان بینی دچار شکستگی جزئی شده ولی غضروف بینی کج شده و تنفسم دچار اشکال شده است . ناحیه پشت دو دست دچار خراشیدگی شدند ،  لب بالا دچار تورم و کبودی داخلی شده ،روی زانوهایم کبودی کمرنگ هست. روی چانه و بینی هم خراشیده شدند و زیر بینی هم زخمی که دچار خونریزی شده اما پارگی عمیق نداشته است .

1.     سوال اولم این است که بنظرتون حدود دیه چقدر می شود؟

2.     و اینکه از روز تصادف گلو درد و سردرد اذیت کننده دارم . تعدادی از دندان ها هم دچار درد و حساس شدن به سرما و جویدن غذا و زمان نوشیدن آب خنک ولی پزشکی قانونی گفتند که نمی شود بر درد استناد کرد و باید ظاهری هم مشخص باشد جراحت . سی تی اسکن شکر خدا خطری نشون نمی‌داد. ولی به حدی سر درد دارم که شبها حتما از خواب بیدار می شوم . گلو درد هم به اندازه ای است که با درد آب دهنم را قورت می دهم . چکار می شود کرد که این دردها هم پیگیری بشوند ؟

پاسخ به سوالات فوق به شرح زیر است :

1.     به نظرم حدود 8 درصد دیه دارد معادل 18 میلیون و 500 هزار تومان

2.     باید ارتباط دردهای فوق با تصادف توسط پزشکی قانونی احراز شود . در مواقع نادر چنین اتفاقی می افتد و معمولا به چنین مواردی دیه و ارش تعلق نمی گیرد . می توانید به رای پزشکی قانونی اعتراض کنید و درخواست معاینه تخصصی تر و استعلام نمایید . 

جدیدتر قدیمی تر