رای ادامه درمان در کمیسیون پزشکی

پریسا : ممنون از سایت خوب و جواب های ارزشمندتون . یادتون باشه توضیح داده بودم کi برادرم اسپارگر و وسواس شدید داره کi متاسفانه کمیسیون رای طول درمان داده  است . در حال حاضر مادرم مستمری بگیر هست و برادرم را از بیمه خارج کردند . برادرم توانایی کارکردن ندارد ! اینو حتی دکترش و انجمن اوتیسم هم تایید کردند .

من ازمشاور بیمه تامین اجتماعی مربوطه سوال کردم گفتند دکتر بنویسد که ایشون اصلا نباید بستری بشود چون حالش بدتر می شود .بنظرتون صلاح هست این قید بشود ؟ شماتو یکی از جوابهاتون فرمودید بیمارستان روزبه ! آیا حتما از دکتراونجا باید نامه بگیرم؟ دکتر خودش تو بیمارستان میمنت برای اعصاب و روان هست . واقعا به غیر از بستری مدرک دیگه ای نیست که ما از طریق اون اقدام کنیم برای آینده برادرم .بازم ممنونم بابت راهنماییتون انشاا... خدا خیرتون بده ؟

در مورد اوتیسم پرسیدم لزوما نباید بستری شود ولی باید تحت نظر باشد و مدارکی ارائه کنید که تحت نظر است . باید در بخش اعصاب و روان باشد و اگر بیمارستان تخصصی اعصاب و روان باشد بهتر است وگرنه در همان میمنت تحت نظر پزشک درمان ادامه یابد . بهتر است پزشک قید کند که نیاز به بستری نیست و دقیقا مراحل درمان را در طی زمان طی کند . باید به پزشکان کمیسیون ثابت شود که در طول زمان درحال درمان بوده است و فقط یک گواهی استعلاجی خالی نیاورده اید .

جدیدتر قدیمی تر