مشاوره دیه

 مریم زرجام : من بهمن 96 تصادف کردم و پشت فرمون بودم با 4 دانش آموز که یک تیبا از روبرو شاخ به شاخ به من زده ! چون انحراف به چپ داشته هنوز رای قطعی صادر نشده است . 50 درصد راننده تیبا و 50 درصد راه و ترابری مقصر است و بنده شاکی ندارم . 2 نفر از دانش آموزان فوت و من و دو نفر دیگر دانش آموزان شکستگی داشتم . درخواست علی الحساب دادم :

مقدار 58 میلیون تومان به حساب من ریخته شد ولی من احساس می کنم خیلی کم واریز کردند چون گفتند 50 درصد از دیه است ؟  چون شکستگی های من زیاد بوده و دو تا دست و دو تا پا از چند ناحیه و گونه چپ زیر چونه و لبم بخیه خورده و 4 تا از دندان هایم شکسته ، طحالم را برداشتند و روده ام را عمل کردند ، چشمم هم خونریزی داشته است ، جای بخیه هایم مانده و هنوز بعد از یک سال نمی توانم خوب راه بروم  و کل دست و پایم پلاتین دارد . همچنین لگنم ! لطفا راهنماییم کنید ؟! تازه امروز رفتم دادگاه گفتند حکم را صادر کردیم !  لطفا کمک کنید بهم حقم ضایع نشود این وسط ؟

باید نظریه پزشکی قانونی باشد تا بتوان در این زمینه دقیق نظر داد . ظاهرا 50 درصد دیه برایتان تعیین کردند . به نظرم حدودا درست است و اشتباه نکرده اند . البته دارم احتمال می دهم چون دقیق بدون نظریه نمی توان نظر داد .

جدیدتر قدیمی تر