ماده 18 قانون کار

 محمد : با سلام و قبولی طاعات و عبادات ! احتراما با توجه به اینکه هیات تشخیص و هیات حل اختلاف اداره کار حکم بازگشت به کار بنده را که در یکی از بانکهای خصوصی شاغل بودم را صادر کرده اند و حدود 6 ماه است که بانک خصوصی دستور موقت توقف اجرای آن را از دیوان گرفته ولی با گذشت 6 ماه هنوز بانک هیچ لایحه ای به دیوان ارائه نداده است .

1.     حال سوال اینجاست که آیا مدت زمانی برای ارائه لایحه از طرف بانک که خود دستور توقف را از دیوان گرفته است وجود دارد چرا که بعد از 6 ماه هنوز بانک لایحه ای را به دیوان نداده است ؟

2.     سوال دوم اینکه آیا امکان دارد بنده با توجه به ماده 18 قانون کار دو سوم حقوق خانواده ام را تا نتیجه نهایی دیوان، از بانک بگیرم ؟ بینهایت سپاسگزارم اجرکم عند الله ؟

پاسخ به سوالات فوق به شرح زیر است :

1.     در دعاوی دیوان عدالت اداری معمولا بعد از ابلاغ طرف مقابل 20 روز زمان دارد تا لایحه دفاعیه ارائه کند . باید بررسی کنید که اصلا شکایت به طرف مقابل ابلاغ شده است .

2.     فکر کنم 2/3 نیست و 50 درصد است . بله چون هیات تشخیص و حل اختلاف اداره کار به نفع شما رای داده است بانک موظف است تا تعیین وضعیت نهایی 50 درصد حقوق شما را برای رفع خانواده شما پرداخت کند

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

آدرس سایت پذیرش و نوبت دهی اینترنتی دی کلینیک ابوریحان

بیماری هایی که شامل ازکارافتادگی می شود؟

حقوق بازنشستگی بیمه روستاییان و عشایر چقدر است ؟

پرداخت هزینه عینک توسط تامین اجتماعی

پایه حقوق وزارت کار برای دیپلم و لیسانس و فوق لیسانس و دکترا در سال 1401 چقدر است ؟

پیگیری کد رهگیری مشاغل سخت و زیان آور با استفاده از شماره ملی

پیگیری اینترنتی ازکارافتادگی در کمیسیون پزشکی تامین اجتماعی

حقوق ازکارافتادگی 1400

مراحل دریافت هزینه عینک از تامین اجتماعی

مبلغ کمک هزینه عینک در سال 1401

موضوعات

نمایش بیشتر