شکایت بابت سرقت

 علی صابری : با سلام و درود فراوان خدمت کارشناس محترم و عزیز ! بنده در گذر از جاده تعدادی درخت انار که اصلا حصار یا دیوار به دور آنها نبود را مشاهده کردم و شاید شما هم در مسیر نجف آباد مشاهده این نوع درختان که در کنار جاده به وفور دیده می شود و به علت خشکسالی رها شده است دیده باشید و اکثرا در زمستان مشاهده همین درختان انار با بار آنها که گویا کسی دست به آنها نزده مشاهده می شود .

 دلیلشم انار این درختان قابل استفاده نمی باشد و فقط برای رب انار استفاده می شود و بنده در طول حرکت با چیدن این انارها به نقطه ای رسیدم که ناگهان یک موتوری جلوی راهم ثبت شد و ادعای مالک بودن و گرفتن انارها را از بنده خواستار شد و بنده چون از یکجا چیدمان نکرده بودم ازشون دلیل می خواستم تا ناگهان به طور اتفاقی پلیس صحنه را مشاهده و بعد از پرس و جو مرا به کلانتری بردند و آن اقا هم آمدند از دست من شاکی شدند ولی بعد از نیم ساعت شاکی رضایت داد ولی من را نگه داشتند و صبح به دادسرا فرستادند و قاضی وثیغه ۴۰ میلیونی برای آزادی من خواستار شد و یک شب در کلانتری بودم و یک شب در زندان !

 حالا از کلانتری با من تماس گرفتند و گفتند قاضی دستور داده که باید از صاحبان باغ صورت جلسه ای با حضور متهم به دادگاه گزارش دهند و با حضور بنده سر صحنه هیچ صاحب و یا صاحب ملکی و ... از دست بنده شاکی نبودند و گفتند این درختان سالهاست به حال خود رها شدند ، حال ابلاغیه آمده که علت حضور شما در دادگاه بخاطر سرقت مستوجب تعزیر است . حال من را بدجور نگران کرده و  آرامش را از من سلب کرده و از شما خواهشمندم توضیح دهید حکم این نوع سرقت از کمترین و یا سنگین ترین مجازاتش چی ست و آیا در صورت زندانی شدن می توانم با پول بخرمش چون اصلا تصور زندان را ندارم و زن و بچه دارم ؟ جریمه مالی می شوید در حق صندوق دولت و اگر انارها مالک داشته باشد ممکن است مبلغی هم حکم کنند که به ایشان پرداخت کنید.

جدیدتر قدیمی تر