شکایت برای بازگشت به کار

 مهیار : سلام و خسته نباشید ! بنده توی شرکتی ۱۰ سال کار کردم که ۹ سال از کارم بیمه شدم بدون هیچگونه قرارداد . ماه پیش بخاطر فشار عصبی که کارفرما ایجاد کرده بود به مرخصی رفتم  .

شفاهی بهم مرخصی داد طبق معمول همیشه که مرخصی می رفتم . و حالا که برگشتم گفته جایگزین کرده و دیگر نیایم سر کار و شفاها اخراجم کرده است . من هم می خواهم برای بیمه بیکاری اقدام کنم و ازش شکایت کنم . فقط یه دست خط بهش داده بودم طبق روال که تا پایان سال قبل من حق و حقوقم را دریافت کردم .

آیا با شکایت در اداره کار ، کارفرما محکوم می شود ؟ و بخاطر اینکه کسی را جایگزین کرده چه اتفاقی برایش می افتد ؟ من حقوق بیکاریم هم نیاز دارم . تو اون بخش که کار می کردم دو نفر هستند که نه قرارداد دارند نه بیمه شدند . قبل از من هم دو نفر که نه بیمه داشتند و نه قرارداد اخراج شدند که آنها هم شکایت کردند . من اگر با این اوصاف شکایت کنم می توانم محکومش کنم ؟

1.     شکایت در اداره کار بابت چه موضوعی ! اگر شکایت بابت حقوق و مزایا باشد چون بیمه شده اید به تمامی حقوق و مزایا می رسید اما اگر شکایت تان بابت بازگشت به کار باشد 50 50 است و ممکن است موافقت نشود .

2.     بابت بیمه بیکاری در کمتر از یک ماه به اداره کار اطلاع دهید . یا باید از کارفرما گواهی عدم نیاز بگیرید و یا با نامه اداره کار به تامین اجتماعی برای گرفتن بیمه بیکاری معرفی شوید .

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

آدرس سایت پذیرش و نوبت دهی اینترنتی دی کلینیک ابوریحان

بیماری هایی که شامل ازکارافتادگی می شود؟

حقوق بازنشستگی بیمه روستاییان و عشایر چقدر است ؟

پرداخت هزینه عینک توسط تامین اجتماعی

پایه حقوق وزارت کار برای دیپلم و لیسانس و فوق لیسانس و دکترا در سال 1401 چقدر است ؟

پیگیری کد رهگیری مشاغل سخت و زیان آور با استفاده از شماره ملی

پیگیری اینترنتی ازکارافتادگی در کمیسیون پزشکی تامین اجتماعی

حقوق ازکارافتادگی 1400

مراحل دریافت هزینه عینک از تامین اجتماعی

مبلغ کمک هزینه عینک در سال 1401

موضوعات

نمایش بیشتر