مدارک اثبات اضافه کاری

 محمد : بنده می خواستم بپرسم که در یک کارگاه مواد غذایی کار می کنم و تمامی حضور و غیاب بنده داخل دفتر نوشته می شده حتی جنس هایی که خریداری می شده است . الان حکم اداره کار برای من صادر شده و من فقط توانستم آن دو سالی که بیمه برایم رد شده بود را ثابت کنم و دوسال قبلش هیچ .

تنها امیدم اون دفتره که تمام حضور و غیابم را نوشته ولی کارفرما از ارائه اون برای اداره کار خودداری می کند تا اون دوسال که ثابت نشده به جایی نرسد . الان جنس هایی که از اون مغاره می خریدم داخل آن دفتر ثبت شده ولی تو حکم هیات تشخیص فقط واریز به حساب ها مبنای حقوقم حساب شده است . الان سوالم این است اگر کارفرما دفتر حساب کتاب را بیاورد و بگوید این صورت جنس هایی که خریده است من می توانم درخواست کارشناسی از دفتر را بدهم تا همه حضور و غیاب من را کارشناس از اون دفتر بیرون بکشند ؟ همچنین اضافه کاری هایم هم ثبت شده است . آیا کارشناس می تواند ریز به ریزش را حساب کند و هزینه کارشناسی اون چقدر است ؟

1.     ظاهرا سوال قبلی از جانب کارفرمایتان نوشته شده است ! دفتر حضور و غیاب اصلا مدرک حساب نمی شود مگر اینکه هر دو طرف تائید کنند تمامی اطلاعات آن را . اگر یکی رد کند کلا مدرک حساب نمی شود . ارزیابی آن بر عهده کارشناس است و می توان به عنوان یک مدرک ضعیف از آن استفاده نمود .

2.     این دفتر مدرکی برای اضافه کار نیست مگر اینکه کارفرما قبول داشته باشد . فقط سیستم حضور و غیاب کامپیوتری و یا فیش با مهر و امضاء شرکت یا کارفرما اعتبار دارد .

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

آدرس سایت پذیرش و نوبت دهی اینترنتی دی کلینیک ابوریحان

بیماری هایی که شامل ازکارافتادگی می شود؟

حقوق بازنشستگی بیمه روستاییان و عشایر چقدر است ؟

پرداخت هزینه عینک توسط تامین اجتماعی

پایه حقوق وزارت کار برای دیپلم و لیسانس و فوق لیسانس و دکترا در سال 1401 چقدر است ؟

پیگیری کد رهگیری مشاغل سخت و زیان آور با استفاده از شماره ملی

پیگیری اینترنتی ازکارافتادگی در کمیسیون پزشکی تامین اجتماعی

حقوق ازکارافتادگی 1400

مراحل دریافت هزینه عینک از تامین اجتماعی

مبلغ کمک هزینه عینک در سال 1401

موضوعات

نمایش بیشتر