ادامه کار یا شکایت از کارفرما

 مزامیری  : سلام ! من به مدت ۸ سال در شرکتی مشغول بکار بودم . پایان اسفند ۹۷نامه استعفا پر کردم و کلیه حقوق و مزایا اعم از عیدی و پاداش و سنوات را گرفتم طبق قرارداد اولیه (در سال اول امضا شده) باید تا پایان فروردین ۹۸ در محل کارم می‌بودم و کارم را ارائه می دادم که همین اتفاق افتاد. منتهی شرکت هیچ کسی را معرفی نکردند بابت تحویل کار تا روز ۳۱ فروردین ۹۸ که کسی رو آوردن و از من خواهش کردند که بابت آموزش کارمند جدید بروم .

اما الان بعد از چند جلسه که وقت گذاشتم و رفتم می گویند باید باز هم بیایی و کار را تحویل ایشان بدهی وگرنه بابت ۱ماه کارکرد فروردین ات باید بدوئی دنبال حقوق و مزایایت . می‌خواهم بدانم طبق قانون علاوه بر حقوق فروردین چه مزایای دیگری بهم تعلق می گیرد ؟ و اینکه می توانم بروم شکایت و دیگر نروم آن شرکت ؟ ضمنا چون من برای سال ۹۸ قرارداد جدید نبسته ام ،حقوقم چجوری محاسبه می شود ؟ طبق لیست بیمه یا طبق آخرین حقوق دریافتی(یعنی همون اسفند۹۷)چون مبلغ دریافتی با بیمه متفاوت بوده است لطفاً راهنمایی کنید و بگوئید آیا می توانم نروم  آن شرکت؟ خیلی ممنونم ؟

·         حقوق و مزایای ثابت فروردین و عیدی متناسب با یک ماه و سنوات متناسب با یک ماه و حق مرخصی و ... در فروردین ماه به شما تعلق می گیرد.

·         حقوق تان در ماه فروردین باید براساس افزایش حقوق جدید محاسبه می گردد چه قرارداد داشته باشید چه نداشته باشید . یعنی افزایش نسبت به حقوق دریافتی اسفندماه .

·         می توانید بروید شکایت و دیگر نروید آن شرکت ولی فرآیند آن طولانی می شود . توصیه می کنم اگر با کمتر از یک ماه رفتن به شرکت مشکل حل می شود شرکت بروید و شکایت نکنید.

جدیدتر قدیمی تر