وحید درخشنده : سلام خسته نباشید ! ما درمجموعه ای مشغول بکارهستیم که شامل 12نیروی نگهبان و یک سرپرست است . مشکل ما عدم پرداخت مزایا و سنوات از کارفرمایمان است . ما بدو ورود قرارداد یکطرفه ای امضا کردیم که دوماهه بود و درمتن چیزخاصی جز تاریخ ورود و مدت قرارداد نبود .
کارفرما بعداز 5 ماه اتمام پروژه با نیروها که ماباشیم فقط حقوق تسویه کرد ! ناگفته نماند که درسال 97 دریافتی ما 1300 بوده و الان که شرکت جدیدی جایگزین شرکت قبل شده و درهمان مکان درحال انجام کار هستیم کارفرمای جدید بما گفته که شرکت بانک بابت هرنیرو 3میلیون واریز داشته که شرکتتان به شما1300می داده است .
الان ما نیروی مستقیم بانک شده ایم . قبلا زیر نظر کارفرما بودیم که شرکت واسطه بوده است . سوال این است که برای حقوق مان و مزایای که دریافت نکردیم و سنوات و حتی مرخصی هایی که نرفتیم و پولش را ندادند می خواهیم شکایت کنیم ؟! آیا به نتیجه خواهیم رسید، اگر آری راه حل چیست؟ ممنون ؟ بابت مزایا و عیدی و سنوات و حق مرخصی به نتیجه م رسید . بابت حقوق فکر نکنم چون حداقل قانون کار را رعایت کرده اند . در دو حالت ممکن است به نتیجه برسید :
1. بانک تاکید کرده باشد که طرح طبقه بندی مشاغل برای کارگران اجرا شود .
2. بانک در قرارداد با پیمانکار شرایط مشخصی برای پرداخت حقوق به شما مشخص کرده باشد .