شکایت به اداره کار

 علیرضا بخشی پور : با سلام ! بنده 10 سال است که برای شرکت مسافرتی و گردشگری صدور ویزا در تهران کار کردم و نمایند دائم این شرکت در رشت در این 10 سال بوده ام و پایه حقوق بنده 700000 تومان بوده و در طی این 10 سال هیچ گونه افزایش حقوق و سنوات و بیمه و مزایا و کلیه موارد را نداشتم .

در ابتدا روزمزد دائم بودم ولی بعدا حقوقم ثابت 700000 تومان شد و در طی این سال ها افزایش حقوق نداشتم . در 3 اردیبهشت سال 98 اخراج شدم و هیچ گونه حقوق دریافت نکردم و مزایایی برای بنده در نظر گرفته نشد و بنده هیچ گونه مرخصی در طی این 10 سال نداشتم و الان بیکار هستم و به اداره کار شکایت نامه برای کارفرما تنظیم کرده ام و در آن تمام موارد بازگشت به کار و حقوق و مزایا و بیمه و ... رو در آن تنظیم کردم .

آیا می توانم حقوق و مزایای خودم را به صورت کامل دریافت کنم و چطور صحبت کنم که بتوانم حقم را بگیرم . ممنون می شوم که راهنماییم کنید  ؟ نیازی به صحبت خاصی نیست . واقعیت را بگوئید . صحبت زیاد اهمیت ندارد . مدارک مکتوب را ارائه کنید که در آنجا کار کرده اید . پرینت حساب ارائه کنید که حقوق تان به آن ریخته شده است . بدون مدارک مکتوب به جائی نمی رسید.



نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

آدرس سایت پذیرش و نوبت دهی اینترنتی دی کلینیک ابوریحان

بیماری هایی که شامل ازکارافتادگی می شود؟

حقوق بازنشستگی بیمه روستاییان و عشایر چقدر است ؟

پرداخت هزینه عینک توسط تامین اجتماعی

پایه حقوق وزارت کار برای دیپلم و لیسانس و فوق لیسانس و دکترا در سال 1401 چقدر است ؟

پیگیری کد رهگیری مشاغل سخت و زیان آور با استفاده از شماره ملی

پیگیری اینترنتی ازکارافتادگی در کمیسیون پزشکی تامین اجتماعی

حقوق ازکارافتادگی 1400

مراحل دریافت هزینه عینک از تامین اجتماعی

مبلغ کمک هزینه عینک در سال 1401

موضوعات

نمایش بیشتر