دریافت غرامت از بیمه مسئولیت

 ابوالفضل  دلاویز : سلام ! من در یک موسسه ای با حکم کارمند دفتری و بصورت قرادادی کار می کردم ولی بعد از چند سال من را به این بهانه که در داخل انبار کتاب نیرو کم داریم بنده را برای کار فیزیکی و یدی به داخل انبار که جابجایی کارتنها و بسته های کتاب هست فرستادند  و من که در آن زمان عمل چشم آب مروارید کرده بودم و شبکیه چشمم به گفته دکتر نازک بود اکیدا از کارهای سنگین من را نهی کرده بود .

 اعتراض کردم ولی آنها بدون توجه به شرایطم بعد از تشکیل یک کمیته انضباطی نمایشی من را مجبور به اینکار کردند . بعدا با اینکه تاییدیه دکتر معتمد از کمیسیون پزشکی را نیز مبنی بر انجام ندادن کارهای سخت تحویلشان دادم باز هم حرفم را گوش نکردند و بعد از سه سال و نیم کار در انبار شبکیه چشمم آسیب دید و دوباره عمل کردم .

حالا آنها من را با وجود آنکه برای برای کار اداری و کامپیوتر هیچ مشکلی ندارم  ، باز اصرار در کار داخل انبار دارندفعلا در اختیار کارگزینی هستم تا من را با پایان اعتبار قراردادم که تا پایان خرداد 98 است اخراجم کنند . در آخر باید عرض کنم 20 سال سابقه بیمه داشته و 48 ساله و فوق لیسانس هستم و نصف عمرم را در این موسسه کار کرده ام .تشکر .حالا من باید چکار کنم و آیا می توانم حقم را بگیرم ؟

1.     شما کارمند دائمی هستید و نمی توانند به این سادگی شما را اخراج کنند .

2.     اگر موسسه تان بزرگ می باشد حتما به اداره کار شکایت کنید و به احتمال زیاد رای اداره کار مبنی بر بازگشت به محل کار را دریافت خواهید کرد .

3.     اگر موسسه شما بیمه مسئولیت دارد درخواست دهید و از آپشن غرامت بیماری و حادثه ناشی از کار ، سعی کنید بابت آسیب به چشم تان غرامت بگیرید.

4.     اگر به هر دلیلی نتوانستید بازگشت به کار داشته باشید ، برای بیمه بیکاری اقدام نمایید .

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

آدرس سایت پذیرش و نوبت دهی اینترنتی دی کلینیک ابوریحان

بیماری هایی که شامل ازکارافتادگی می شود؟

حقوق بازنشستگی بیمه روستاییان و عشایر چقدر است ؟

پرداخت هزینه عینک توسط تامین اجتماعی

پایه حقوق وزارت کار برای دیپلم و لیسانس و فوق لیسانس و دکترا در سال 1401 چقدر است ؟

پیگیری کد رهگیری مشاغل سخت و زیان آور با استفاده از شماره ملی

پیگیری اینترنتی ازکارافتادگی در کمیسیون پزشکی تامین اجتماعی

حقوق ازکارافتادگی 1400

مراحل دریافت هزینه عینک از تامین اجتماعی

مبلغ کمک هزینه عینک در سال 1401

موضوعات

نمایش بیشتر