شکایت از خودروسازان

 خلف : با عرض ادب و احترام خدمت دوست عزیز ! عارضم خدمتتون بنده حقیر کارگرم در یکی از شرکتهای تولید خودرو ! به علت سنگینی و سختی در کار حدودا ۲ ماه پیش از ناحیه کمر دچار پارگی دیسک شدم و پای چپم هم دچار درد و بی حسی و سستی شده است .

با ارائه مدرک به بهداری شرکت مبتنی بر اینکه من از لحاظ کمر مشکل دارم و نمی توانم کار سنگین انجام بدهم و جوابی نگرفتم و همچنان با عذاب و تحمل درد در همون جای شرکت مشغولم .

 سوال بنده از شما سرور گرامی این است که من برای نقص عضو می توانم به پزشک قانونی بروم و گواهی بگیرم ؟ و اینکه برای شکایت از شرکت چه اقدامی باید بکنم ؟ممنون و سپاسگزارم از اینکه برای امسال ما وقت می گذارید ؟

1.     ابتدا باید از شرکت شکایت کنید در دادسرا و یا کلانتری تا شما را به پزشکی قانونی معرفی کنند . البته باید حادثه اتفاق افتاده باشد تا بتوانید بابت دیه و یا غرامت اقدام کنید مضاف بر اینکه باید بازرس اداره کار مقصر بودن کارفرما را تائید کند .

2.     کلا قانون تامین اجتماعی و پزشکی قانونی اهمیت زیادی به بیماری های شغلی نمی دهد . 

3.     بهتر است اگر جزء شرکت های خوردوسازی مهم هستید درخواست کار سبک دهید و بخواهید تا موضوع در کمیسیون پزشکی تامین اجتماعی بررسی شود . معمولا با درخواست کار سبک تا 1 سال موافقت می کنند .

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

آدرس سایت پذیرش و نوبت دهی اینترنتی دی کلینیک ابوریحان

بیماری هایی که شامل ازکارافتادگی می شود؟

حقوق بازنشستگی بیمه روستاییان و عشایر چقدر است ؟

پرداخت هزینه عینک توسط تامین اجتماعی

پایه حقوق وزارت کار برای دیپلم و لیسانس و فوق لیسانس و دکترا در سال 1401 چقدر است ؟

پیگیری کد رهگیری مشاغل سخت و زیان آور با استفاده از شماره ملی

پیگیری اینترنتی ازکارافتادگی در کمیسیون پزشکی تامین اجتماعی

حقوق ازکارافتادگی 1400

مراحل دریافت هزینه عینک از تامین اجتماعی

مبلغ کمک هزینه عینک در سال 1401

موضوعات

نمایش بیشتر