اصلاح لیست بیمه تامین اجتماعی

 هدی : با سلام ! طی سال 97 اقدام به راه اندازی یک کارگاه تولیدی کردیم و کد کارگاهی اخذ و لیست بیمه پرسنل ارسال شد مرتب و ماهانه لیکن در تنظیم قرارداد سال 97 ساعات کارکرد را 250 ساعت ( 192 ساعت استاندارد و الباقی بابت اضافه کار بصورت ثابت) و کل مبلغ در ستون حقوق پایه درج شده و ارسال شده است به سازمان.

حال در سال 98 قرارداد ها را برمبنای ساعت دستمزد سال 97 بعلاوه میزان افزایش قانونی تنظیم و لیست ماهانه  ارسال شده است و اضافه کار هم درسال 98 بصورت واقعی و به عنوان مزایای مشمول غیر مستمر درج می شود . لیکن شعبه تامین اجتماعی برای فرودین ماه سال 98 قبض مابه التفاوت بیمه صادر نموده است. یعنی مبنا را حقوق پایه سال 97 ( تجمیع حقوق ماهانه و اضافه کار که نادرست بو ده است ) قرارداده است.

درواقع در سال 98 ما به نحوی صحیح لیست را ارائه کردیم . حقوق پایه در ستون مربوط و اضافه کار هم در بخش مخصوص به خودش د رحالی که در سال قبل فقط حقوق پایه درج می شد و با وجود اضافه کار در همان بخش حقوق پایه منعکس میشد. خواهشمند است نحوی رفع ابهام این مورد را برای سازمان تامین اجتماعی که بایستی انجام دهیم و قابل قبول باشد راهنمایی بفرمایید . با تشکر ؟ سیستم به صورت اتوماتیک این افزایش را اعمال می نماید . بنابراین شما باید موضوع را در برگه ای توضیح دهید و منضم به قراردادهای پارسال و امسال به ریاست شعبه ارائه کنید . در صورت صحت گفته هایتان این موضوع را برای حق بیمه امسال اصلاح می نمایند .

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

آدرس سایت پذیرش و نوبت دهی اینترنتی دی کلینیک ابوریحان

بیماری هایی که شامل ازکارافتادگی می شود؟

حقوق بازنشستگی بیمه روستاییان و عشایر چقدر است ؟

پرداخت هزینه عینک توسط تامین اجتماعی

پایه حقوق وزارت کار برای دیپلم و لیسانس و فوق لیسانس و دکترا در سال 1401 چقدر است ؟

پیگیری کد رهگیری مشاغل سخت و زیان آور با استفاده از شماره ملی

پیگیری اینترنتی ازکارافتادگی در کمیسیون پزشکی تامین اجتماعی

حقوق ازکارافتادگی 1400

مراحل دریافت هزینه عینک از تامین اجتماعی

مبلغ کمک هزینه عینک در سال 1401

موضوعات

نمایش بیشتر