دریافت افت قیمت خودروی تصادفی

 عدالت کاری : سلام ! در تصادفی که با یک دستگاه پراید مدل 97 داشتم در اثر اصابت به درب عقب ایشان ، با خودروی جلو (206) برخورد کرد که پس از حضور افسر راهنمایی و رسم کروکی بنده مقصر و ملزم به پرداخت کوپن بیمه شدم.

چند روز بعد راننده پراید ادعای افت قیمت کرد. در حالی که ایشان مسافرکشی می کند و ماشین از قسمت درب جلو سمت راننده و گلگیرهای جلو و درب موتور تصادف قبلی داشته و آثار آن کاملا مشهود می باشد و نظریه کارشناس رسمی دادگستری نیز آنرا تایید می کند ولی در نظریه ایشان مبلغ چهل میلیون ریال افت قیمت تعیین شده و برابر استعلامی که از بیمه کردم ایشان قبلا دوبار خسارت گرفته است.

حال سوال بنده این است آیا برای خودرو با قطعاتی که قبلا تصادف داشته و تعمیر شده می توان ادعای افت قیمت مجدد نمود؟ آیا هیچ راهی وجود ندارد که جلوی سوء استفاده از قانون گرفته شود ؟ لطفا راهنمایی بفرمایید ؟

بستگی به آسیب دارد . اگر قطعه ای که آسیب دیده است رنگ شده باشد و یا تعویض گردد و قبلا هم آسیب ندیده باشد افت قیمت برای آن قطعه محاسبه می شود . اگر قبلا آسیب دیده باشد دیگر افت قیمت تعلق نمی گیرد . تشخیص این موضوع با کارشناس دادگستری مستقر در شورای حل اختلاف است .

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

آدرس سایت پذیرش و نوبت دهی اینترنتی دی کلینیک ابوریحان

بیماری هایی که شامل ازکارافتادگی می شود؟

حقوق بازنشستگی بیمه روستاییان و عشایر چقدر است ؟

پرداخت هزینه عینک توسط تامین اجتماعی

پایه حقوق وزارت کار برای دیپلم و لیسانس و فوق لیسانس و دکترا در سال 1401 چقدر است ؟

پیگیری کد رهگیری مشاغل سخت و زیان آور با استفاده از شماره ملی

پیگیری اینترنتی ازکارافتادگی در کمیسیون پزشکی تامین اجتماعی

حقوق ازکارافتادگی 1400

مراحل دریافت هزینه عینک از تامین اجتماعی

مبلغ کمک هزینه عینک در سال 1401

موضوعات

نمایش بیشتر