بهترین بیمه نامه بدنه را از کجا بخریم؟

 یه مشاوره میخواستم ازتون بگیرم؟ من یه ماه دیگه یه سال میشه که بیمه آرمان پرداخت خسارتی بابت بیمه بدنه من نکرده است. آیا پرداخت خسارت واقعا اینقدر طول میکشه؟ اصلا ممکنه دیگه واریز کنند یانه؟ به نظرتون بیمه بدنه چی خوبه بکنم؟

اگر هزینه اش را دارید بیمه ایران بکنید. به نظرم بهترین بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه ، بیمه ایران است. بهترین بیمه بدنه با توجه به نوع خودروی بیمه شده می تواند متفاوت باشد. عمدتا تفاوت بین خودروهای داخلی و خودروهای خارجی است. نوع خطرات تحت پوشش، مدل ساخت ماشین، نوع کاربری خودرو و … همه می‌تواند در این انتخاب مهم دخیل باشند که بتوانیم بگوییم بیمه نامه بدنه ای که خریداری کردیم بهترین بیمه نامه هستند چراکه همه عوامل گفته شده در محاسبه حق بیمه تاثیر گذار می‌باشند. برای مقایسه قیمت بیمه بدنه شرکت‌های مختلف بیمه بدنه می‌توانید از مشاوره رایگان بیمه جو کمک بگیرید.

عوامل مهمی برای انتخاب بهترین شرکت بیمه بدنه وجود دارد. شاید یک شرکت که از نظر یک عامل شرکت بیمه خوبی است از نظر دیگر عوامل شرکت خوبی نباشد. بنابراین باید دید که بر چه اساسی شرکت های بیمه را رتبه بندی می کنیم. از نظر تعداد فروش بیمه نامه، از نطر توانگری مالی، از نظر پرداخت خسارت ، از نظر فرانشیز و ….به نظر می رسد مهمترین فاکتوری که برای بیمه گذار مهم باشد نحوه پرداخت خسارت و فرانشیز پرداختی توسط بیمه گذار باشد.

شرکت بیمه ایران با 40 درصد فروش بیمه نامه در بالاترین رده شرکت های بیمه در زمینه بیمه فروش بدنه است و در ردیف های بعی شرکت های آسیا، دانا، پارسیان و البرز قرار  دارند. بنابراین پشنهاد من در این زمینه دو شرکت ایران و آسیا می باشد.

شرکت های بیمه از نظر درصد کسر فرانشیز تفاوتی با یکدیگر ندارند و همه به یک صورت و براساس قوانین کشور و دستورالعمل اجرایی بیمه مرکزی به کسر مبلغ فرانشیز می پردازند.

از نظر تعداد مراکز پرداخت خسارت شرکت های بیمه، شرکت های بیمه ایران، بیمه آسیا، بیمه پاسارگاد، بیمه دانا، بیمه پارسیان و بیمه معلم 6 رتبه اول را تشکیل می دهند.

جدیدتر قدیمی تر