شکایت به اداره کار برای دریافت حق اشعه

 با سلام و احترام. شماره شما را در یکی از سایتها دیدم و خواستم در صورت امکان راهنمایی فرمایید؟ موضوع از این قرار است که من سابقه حدود ۲۰ سال سابقه دریافت حق اشعه دارم ولی به تازگی و با صدور بخشنامه جدید از سازمان انرژی اتمی ، مزایای حق اشعه من در حالی که هیچ تغییر سمتی نداشته ام کاملا قطع شده است. سوال من این است که آیا به بنده حق ماندگاری تعلق میگیرد یا نه ؟ممنون خواهم بود پاسخگو باشید؟ 

آیا حق ماندگاری در زمان اشتغال بر میزان مستمری بازنشستگی تاثیر گذار است .آیا شما وکیل امور کار می‌باشید و میتوان برای این امور به شما رجوع کرد؟ موضوع این است که من و چند نفر از همکاران با دستگاه آنالیز XRF  کار میکنیم (کاربر اشعه)، از دو سال پیش پس از طرح شکایت در اداره کار موفق به دریافت مزایای حق اشعه شدیم (که تا آن زمان به ما پرداخت نشده بود ) و معوقات آن را هم که از حدود 20 سال پیش تاکنون بود  را هم دریافت کردیم ولی با اتمام پروانه کار با  دستگاه که سازمان انرژی اتمی متولی صدور آن میباشد و صدور بخشنامه جدید در سازمان انرژی اتمی مبنی بر عدم نیاز این نوع تجهیزات به پروانه و جایگزینی اظهارنامه بجای پروانه ، مزایای پیش بینی شده در قانون برای کاربران ، از طرف کارفرما طبق دستورالعمل قانون حفاظت دربرابر اشعه حذف شده و این موضوع بدون کوچکترین تغییر در شرایط کار و تجهیزات انجام شده است. با این شرح خواستم ببینم امکان بازگرداندن مزایای حذف شده برای ما (حق اشعه ، کاهش ساعات کار و مرخصی اضافی ) وجود دارد یا نه  ؟در ضمن ما در اصفهان مشغول به کار هستیم؟

به نظر من به اداره کار شکایت کنید و البته با توجه به موارد قبلی که تجربه‌اش را داشته‌ام اداره کار رای مثبت به شما نمی‌دهد. بعد بعد با بعد با رای مثبت  اداره کار به دیوان عدالت اداری شکایت کنید.  به نظر من در آنجا رای مثبت می‌گیرید.

جدیدتر قدیمی تر