درخواست ازکارافتادگی به علت افسردگی

 سلام! من ۴۸ سالمه و حدود ۲۰ سال سابقه بیمه دارم. از سال ۸۶ تا حالا حداقل ۸ بار در بیمارستانهای دولتی و خصوصی به علت افسردگی شدید بستری شدم. جمعا۳سال هم نتونستم سر کار بروم. بستری که شدم ،۳ دوره ۵ ،۶ جلسه شوک دریافت کردم ،rtms هم گرفتم البته باید متذکر شوم در این دوران به صورت ناپیوسته مواد مصرف میکردم (جمعا حدود ۸ سال). چند سالی هم در این اواخر به پیشنهاد پزشک روزانه ۵ میلی متادون می‌خوردم. البته داروهای اعصابم قطع نشده و وقتی متادون مصرف نمی کنم مثل جسد میشوم حتی غذا هم نمیخورم؟ مدارک پزشکی هم دارم. به نظر شما چند درصد امکان از کار افتادگی دادن وجود دارد که اقدام کنم؟ چون واقعا برام مشکل هستش که از خانه بیرون بروم. اگر  راهنمایی کنید لطف بزرگی در حق من و همسرم و۲ فرزندم میکنید.

خیلی ممنون از راهنماییتان.حدود ۲۰ سال سابقه بیمه دارم و ساکن تهران هستم. حداقل ۷ پرونده بستری و۲ پرونده برای شوک و۱ پرونده برای rtms را دارم. فقط متاسفانه به خاطر مصرف موادی که قبلاً داشتم نگرانم که قبول کنند یا نه؟ با این شرایط شما می‌فرمایید اقدام کنم؟ از ته دل میگم امیدوارم به خاطر این لطفی که در حق من و دیگران میکنید،در زندگی موفق و پیروز باشید؟ 

بله به نظر من اقدام کنید. پرونده تان را دقیق بفرستید می توانید به نتیجه برسید. اگر یک کارشناس حقوقی یا وکیل هم بگیرید بهتر به شما کمک می کند چون کارگزاری های بیمه یک سری مدارک را ارسال نمی نمایند.

درخواست ازکارافتادگی به علت افسردگی


جدیدتر قدیمی تر