شکایت از کارفرما برای اعلام حادثه ناشی از کار

 مشکل من الان اینه که شرکت  اعلام کرده که در مرخصی بودم ولی در حین کار اول صبح بوده است. دوم اینکه گزارش حادثه کار رو رد نکرده است. سوم اینکه من ۳ ماه استعلاجی دکتر و کمیسیون پزشکی با مدرک دارم ولی شرکت هز همون روز برای من مرخصی رد کرده تا به الان و ماهانه بیمه رو داره رد میکنه! چهارم نه تا به الان پاداش حق ماموریت سنوات سالیانه و اضافه کاری هارو تا به الان اصلا پرداخت نکرده است. فقط یه ۱۰ میلیون شب عید برای من مثلا عیدی زده است. این کلیه موضوع و مطلب هستش. این متن رو هم به عنوان لایحه انتخاب کردم که بزارم رو شکایتی که انجام دادم:

"اینجانب از سال ۱۴۰۱ در هلدینگ جان بعنوان کارشناس خرید و تدارکات مشغول به کار بوده ام و دلایل و مستندات احراز کننده اشتغال به کار خود را ضمیمه این لایحه نموده و به موجب این لایحه خواسته خود را به شرح زیر اعلام می نمایم:

۱.اینجانب طبق روال همیشگی مربوط به وظایف و امور محوله از سوی شرکت به خود در تاریخ ۲۴بهمن۱۴۰۲ با هماهنگی قبلی با مدیر وقت مجموعه بابت دریافت بسته های هلدینگ به ترمینال غرب مراجعه نموده ام ولی به دلیل موجود نبودن بسته باید جهت انجام سایر وظایف قانونی خود به شرکت برمی گشتم ولی متاسفانه در حین برگشت از ترمینال تصادف کرده و از ناحیه جمجمه سر دچار شکستگی و از ناحیه مچ پای راست دچار ترک و از ناحیه سینه سمت راست دچار ترک و از ناحیه دست و پا و چشم دچار کبودی و مورد آسیب قرار گرفتم و کلیه مدارک پزشکی را ضمیمه لایحه نموده ام لذا نظر به شرح فوق الذکر و با توجه به وجود رابطه کار بین اینجانب و خوانده محترم تقاضای پرداخت غرامت حین انجام کار را دارم.

۲.اینجانب مطابق توافقات اولیه با شرکت به عنوان مسئول خرید و تدارکات مشغول به کار گشتم در صورتی که بعدا مشخص شد وفق لیست بیمه موجود در شرکت سمت اینجانب  کارپرداز تعیین گردیده است لذا تقاضای پرداخت مابه التفاوت بیمه را وفق مقررات قانونی دارم.

۳.متاسفانه خواننده محترم با وجود اینکه از همان ساعات اولیه تصادف از وقوع تصادف من در راه برگشت از شرکت مطلع شدند اما تاکنون از اعلام گزارش تصادف اینجانب به شرکت امتناع ورزیده و در کمال تعجب به شرکت بیمه اعلام نمودند که بنده برای تمام مدت اسفند  ۱۴۰۲ در مرخصی به سر می بردم بدون اینکه درخواست مرخصی از سوی اینجانب به شرکت صورت گرفته باشد.

لذا نظر به مطالب عنوان شده درخواست رسیدگی  صدور حکم وفق ستون خواسته مورد استدعا می باشد.                                                 با تشکر"

این دادخواستم رو هم‌ در وزارت کار شکایت کردم که برای ۷ و ۲۲ مرداد دادگاهی داریم باهاشون. حالا شما می فرمایید چکار کنیم؟ممنون میشم؟ 

اینجوری تامین اجتماعی نه هزینه استراحت پزشکی را غرامت از غرامت نقص عضو یا حقوق از کارافتادگی جزئی را . فقط بند 3 درخواست تان درست است و دو بند دیگر اشتباه است و احتمالا رد می شود.


جدیدتر قدیمی تر