آیا به پخت نان فانتزی هم سختی کار تعلق می گیرد؟

 با سلام! بنده درخواست گرفتن مشاغل سخت و زیان آور در واحد نان فانتزی در شیراز هستم. که کل سابقه من در شیراز است. و کلا لیست تامین اجتماعی من اگر اشتباه نکنم به مدت پانزده الی یا هفده سال شاطر نان فانتزی صادر شده است. و کل سوابق بیمه ای من حدودا با سربازی بیست و هشت سال می باشد و از شهریور ماه امسال وارد پنجاه سالگی می شوم. مابقی بیمه من در مصالح ساختمانی و سنگ فروشی و سنگبری صادر شده است. لذا خواهشمندم نسبت به دارا بودن مشاغل سخت و زیان آور پیگیری درخواست برای سوابق خواهان و خواستار از شما! لطفا منتظر پاسخ شما و درخواست تکمیل پرونده ام را دارم.ایا مشاغل سخت و زیان آور شامل حال ما میشود

چون هر چه مراجعه میکنیم اصلا جواب منطقی نمیدهند. و میخواهند از سر خودشان رفع کنند در صورتی که شامل شاطر فانتزی میشود. حال خواهشمندم از طریق مراحل اداری ذیصلاح پیگیری شود و شامل پرونده اینجانب شود و بتوانم به سابقه اضافه شود و بازنشست بشوم. واقعا حق من و امثال من بدون عدالت دارد ضایع میشود و از بین میرود. من با این مدت سابقه هم بازنشست میشوم و هم به سنوات سابقه ام اضافه میشود. لطفا از شما کمال همکاری جهت تکمیل پرونده ام را دارم. منتظر دستور شما هستم؟ 

بابت سختی کار به شاطری نان فانتزی هم تعلق می‌گیرد و مشکلی از این نظر ندارد. ما وکیل تامین اجتماعی و سختی کار و از کار افتادگی و این قبیل مسائل هستیم چه کاری می‌توانیم برایتان انجام دهیم؟

جدیدتر قدیمی تر