شکایت برای بیرون کردن برادر از خانه

 سلام صبح بخیر! ببخشید یه پرونده داریم میخواستم ببینم تو حیطه کاری شما هست برامون انجام بدین.خلاصه رو میگم؟ پسر همسایه ما ۱۰ ساله به خونه ما رفت و آمد داره با برادرم دوست است  یعنی تقریبا بیشتر ساعات روز رو تو خونه ما میگذارند حتی اگر مریض هم بشه باید تو خونه ما باشه بخاطر رفت و آمد ها و رفتار زشتش هم معتاد است و هم از نظر اخلاقی سالم نیست. من و خواهرم و مادرم آرامشمون رو از دست دادیم. حتی با دعوا خواستیم بیرون کنیم دیدم دوباره برگشته و تو اتاق برادرم لم داده میکشه!  هر دو معتاد هستند و شغلشون فروش الکل و مواد مخدر است. خیلی شدید برادرم طرفش رو میگیره خونه با سند تک برگ به نام مادرم هست. بخواهیم اگه بشه قانونی پسره همسایه رو از خونمون بیرون کنیم و برای بودن برادرمون هم در خانه مادر شرایط بگذاریم یکی که دیگه پسره نیاد و حکم داشته باشیم و برادرم هم مهمانها معتاد و شرابخوار خونه نیاره حتی حق کشیدن تریا ک و شیره هم تو خونه نداشته باشه ما خیلی دوس داریم بدون شر و دعوا از خونه ما بره برادرمان!

چون خیلی پولدار است به خانه ۲۰۰ متری مادرم که ما دو دختر مجرد  و مادرم در اون زندگی میکنیم هم طمع دارد. از داشته هاش یک قلم ۷ دهنه مغازه است که متاسفانه این ۵ دهنه مغازه ارث پدریمون بود که با رشوه کارای غیر قانونی تونست صاحب بش دو  دهنه دیگر رو خواهرم با پول خودش خریده بود که قولنامه رو از خواهرم دزدید و آن را هم زد به اسم خودش. ۲ تا ماشین داره چیزهای دیگه هم احتمال میدیم از همین راهها داشته باشه؟! الان با این توضیحات شما می توانید پرونده را قبول بفرمایید؟ آیا ما تو دادگاه شانس برنده شدن داریم. ممنونم؟

واقعیت این است که ما در استان فارس وکیل نداریم و بنابراین نمی‌توانیم وکالت شما را بپذیریم.اما اگر بنا به بیرون کردن ایشان از خانه‌تان باشد به سادگی می‌توان این کار را انجام داد و حتی وکیل هم نیاز ندارد. بروید دفتر خدمات قضایی و از ایشان شکایت کنید. به نظر من به نتیجه می رسید.

جدیدتر قدیمی تر