شکایت از تامین اجتماعی برای تایید عنوان شغلی

 سلام جناب مشاور وقت عالی بخیر ببخشین اسباب زحمتم خداوند عمر با عزت به شما عنایت فرماید که با مشغله کاری جوابگوی افرادی مثل این حقیر هستین که حقمون ضایع نشه! در قسمت انتهایی رای قاضی دیوان خط قرمز کشیدم! با توجه به اینکه در کمیته بدوی ۴مورد رای قطعی سختی کار (گروه ب)تایید شده! ویک مورد هم مرتبط با کاردکلبندی هست که می بایست جهت ارتباط در مسیر دکل انجام بشه متاسفانه ۱مورد رد شده!  اینکه برای جناب قاضی ابهام داشته! می بایست پیوست این رای که به امضا گروه کمیته رسیده ارسال بشه؟ اگه لازمه چطوری بدست بیارم چون دسترسی به اون پیوست راحت نیست!!! واگه تفسیر بفرمایید آیا با رای فعلی سختی کار توی بازه زمانی که اداره کار تایید نمودند برام محاسبه خواهد شد که با بیش از ۳۰سال ان شاالله بازنشسته بشم؟ آیا مدارک جدید که کارشناسان تامین اجتماعی از کارفرما تحویل گرفتن و عکسهایی که مستندسازی کردن نیازه در اعتراض مجدد به دیوان ارسال نمایم باتشکر؟ 

سلام جناب وکیل شب عالی بخیر غرض از مزاحمت متنی برای شعبه تجدید نظر دیوان عدالت مبنی بر رد خواسته ی دومم که با خط قرمز مشخص کردم خدمت جنابعالی ارسال و در این خصوص راهنمایی بفرمایین جهت دفاعیه چطوره؟ چنانچه نیاز به ویرایش متن هست و زحمت جنابعالی جهت نگارش هزینه ای باشد در خدمتم متن بشرح ذیل جهت اعلام نظر تقدیم میگردد؟

ضمنا قبل از رأی دیوان یک رأی دیگه از دادگستری  شهرستان سرخس محل زندگی و کارم نیز گرفتم که به نفع من صادر شده ! چون دیوان عدالت هم شکایت کردم همزمان پیگیر رأی دیوان هستم بنظرتون چنانچه بهر دلیل از طریق دیوان حقم را نتونم بگیرم آیا میشه از این رای استفاده کنم؟

در جواب واحد اجرای احکام شعبه ۱دادگاه عمومی حقوقی این جوابیه از طرف تامین اجتماعی ارسال شده! بنظرتون چنانچه از طریق  دیوان عدالت بحقم نرسم از این رای میشه استفاده کنم؟

اجرای رای سختی کار توسط تامین اجتماعی در دیوان تایید نشده است. احتمالا چون رای را نداشته اند و ضمیمه دادخواست تان نکرده اید.بله . هر مدرکی که تایید سختی کار را نشان دهد خوب است ولی رای اداره کار حتما باید باشد. رای را می توان از سایت گرفت . خود اداره کار هم بروید می دهند. تامین اجتماعی فقط رای دیوان عدالت اداری را قبول می کند و آراء دیوانعالی مورد تایید نیست. نامه تامین اجتماعی می گوید پرونده در جریان است. شما باید رای تاییدیه اداره کار را بگیرید. ساده ترین کار است.


نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

آدرس سایت پذیرش و نوبت دهی اینترنتی دی کلینیک ابوریحان

بیماری هایی که شامل ازکارافتادگی می شود؟

حقوق بازنشستگی بیمه روستاییان و عشایر چقدر است ؟

پرداخت هزینه عینک توسط تامین اجتماعی

پایه حقوق وزارت کار برای دیپلم و لیسانس و فوق لیسانس و دکترا در سال 1401 چقدر است ؟

پیگیری کد رهگیری مشاغل سخت و زیان آور با استفاده از شماره ملی

پیگیری اینترنتی ازکارافتادگی در کمیسیون پزشکی تامین اجتماعی

حقوق ازکارافتادگی 1400

مراحل دریافت هزینه عینک از تامین اجتماعی

مبلغ کمک هزینه عینک در سال 1401

موضوعات

نمایش بیشتر