مدارک مورد نیاز برای شکایت از کارفرما

 با سلام! من از 1 تیر در یک شرکت استخدام شدم. یک قرارداد 3 ماهه آموزشی و یک قرارداد یک ساله بستم که هیچکدوم تاریخ نداره و 100 میلیون هم سفته دادم. 5 ماه میگذره و هر ماه فقط پایه حقوق به من تعلق گرفته و بیمه و مزایا پرداخت نشده است. من نسخه ای از قرارداد ندارم و فیق حقوقی هم بهم ندادند و استعلام که میگیرم پرداختی های شرکت از طرف یک شخص بوده نه اسم شرکت. با شکایت چجوری میتونم حقمو بگیرم؟

با توجه به مدارکی که دارید  احتمالاً به نتیجه نخواهد رسید. شما هنگامی که در هیات تشخیص اداره کار با کارشناس پرونده صحبت می‌کنید یا باید قرارداد داشته باشید یا باید پرینت سابقه بیمه که اسم شرکت در آن آمده باشد داشته باشید و یا اینکه پرینت پرداختی‌هایتان از طرف کارفرما یا مسئول مالی شرکت را داشته باشید. اگر هیچ کدام از مدارک فوق را نداشته باشید به نتیجه نمی‌رسید.


نظرات