پرش به محتوا
خانه » دریافت حقوق و مزایا از کارفرما

دریافت حقوق و مزایا از کارفرما

 حسن حسینی : سلام  ! من مدت ۱۶ ماه در یک انبار پخش مواد غذایی کار می کردم و بعد از این کار درآمدم و رفتم از کارفرما شکایت کردم به دلایل زیر

۱.     حقوق طبق قانون کار دریافت نکردم !

۲.     ساعت کاری مشخص نبود از ۶ صبح می رفتم تا ۸ یا ۹ شب !

۳.     اضافه کاری می گفت ساعتی ۲۰۰۰ تومان می دهم سر آخر من ۹۰۰ تومان پول دریافت می کردم . می خواستم بپرسم می توانم تمام این ۱۶ ماه کار کردم تفاوت مزد خودم را بگیرم ازش ؟ در ضمن من عیدی هم نگرفتم یکسال کار کردم آن هم می توانم بگیرم ؟ ممنون ؟

اگر مدارک کارکرد داشته باشید به نظر من می توانید حداقل حقوق طبق قانون کار و مزایای ثابت و عیدی و سنوات را بگیرید . مدارک مانند پرینت حسابتان اگر حقوق به حسابتان واریز می شده است و یا مدارک دیگر . اگر هیچ مدرکی ندارید درخواست دهید از محل کارتان بازرسی به عمل آید . اثبات اضافه کاری و گرفتن حق الزحمه آن کمی سخت تر است چون به گواهی حضور و غیاب با مهر و امضاء نیاز دارید یا اینکه در محل کارتان باید دستگاه حضور و غیاب وجود داشته باشد تا از آن یا برنامه مرتبط بازرسی شود تا ساعات کارکردتان به دست آید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *