سلام. من کارگر پمپ بنزین هستم. ۲۰ سال سابقه بیمه دارم. ۱۰ سال در پمپ بنزین کار میکنم. آیا میتوانم درخواست سختی کار بدهم؟ اگر درخواست بدهم چند ماه طول میکشد جواب بدهند؟ آیا میتوانم با ۲۵ سال متوالی درخواست بازنشستگی بدهم؟
می توانید درخواست سختی کار بدهید. معمولا ۲ یا ۳ ماه طول می کشد که جواب مثبت یا منفی داده شود. اگر رای سختی کار به صورت ۲۵ سال متوالی داشته باشید و عنوان شغلی تان هم که تائیدیه سختی کار دارید با عنوان شغلی تان در لیست بیمه یکسان باشد می توانید درخواست بازنشستگی دهید. البته معمولا کمتر چنین اتفاقی می افتد.