سلام می شود با سی دو سال خدمت صندوق بازنشستگی را تغییر داد؟ واگر کسی به خاطر اشتباه اداره خودش یا صندوق بازنشستگی بیش از سی سال حق صندوق پرداخت کند آیا مازاد قابل برگشت است؟
بعد از ۳۲ سال دیگر نمی توان تغییر داد و این کار را هیچ صندوق بازنشستگی انجام نمی دهد. امکان استرداد حق بیمه وجود ندارد و هیچکدام از صندوق های بازنشستگی این کار را انجام نمی دهند. می توان به دیوان عدالت اداری شکایت کرد که احتمال نتیجه گرفتن در آن ضعیف است