درخواست ازکارافتادگی به علت بیماری اعصاب و روان
سلام.یک سئوال داشتم.اگرکسی قبلاً چندسال بیمه داشته باشه.در همان موقع بیمه پردازی مریض اعصاب وروان دچاربشه. چندباری بستری بشه.درهمان موقع سازمان غرامت بیکاری گرفته.نامه ۲۹ روز استراحت از پزشک معتمدسازمان که مدت بستری به همراه…