پرش به محتوا

مقصر تصادف در آزادراه

 احمد باوی : خسته نباشی ! من امروز در حال رانندگی در آزادراه بودم با سرعت ۶۰ کیلومتر در ساعت. فاصله رو با ماشین جلویی رعایت کردم . ولی ماشین جلویی یکدفعه جلوی من ترمز می کند… 

اعتراض به رای شورای حل اختلاف

سلام وقت شما بخیر! انشاالله سال خوبی داشته باشید!  در خصوص پرونده ام ابلاغیه قضایی اومد گفتند چون شما به نظر کارشناسان اعتراض کردید دوباره همان هیئت کارشناس ۳ نفره  قبل میان نظریه تکمیلی بدهند؟…