درود بر شما! ممنونم که وقت میزارین برای جواب. میخواستم بدونم درون درگیری چند جای بدنم مچ دست، پایین کمر، بازو و زانو و انگشت ۵ مالت فینگر زده داخل نامه پزشک قانونی میخواستم بدونم دیه اش چقدر میشه که باهاشون صلاح برم یا که نرم؟ ظاهرا زانوی پای چپم ننوشته است. وفتقم که پارسال عمل کردم بازم مثل قبل عمل دردم یکنه شما چه دستور میدین من انجام بدم. بازم تشکرمیکنم ازبزرگی شما؟
باید نامه پزشکی قانونی را بدهید تا بتوانم نظر دهم. از جملات شما دیگر چیزی متوجه نشدم. اینگونه قابل محاسبه نیست. البته معمولا در نامه اول پزشکی قانونی مشخص نمی شود و در نامه آخر است که وضعیت مشخص می گردد.
