با سلام! من بیست سال متوالی نان گیر نانوایی بودم.درخواست بازنشستگی دادم .اما دوسال آخر که نان گیر نان سنگک سنتی و شاطر بودم را تایید نکرده اند. آیا کار در سنگک سنتی سخت و زیان آور است؟ ممنون؟
اگر شاطر باشید در هر نانوایی به استثنای نان های فانتزی سختی کار به شما تعلق می گیرد.شاطر و وابر در نانوایی سنگکی جزء مشاغل سخت و زیان آور محسوب می شوند.
مشاوره حقوقی و وکالت در پروندههای تأمین اجتماعی و قانون کار
📞 ۰۹۳۳۳۶۴۴۱۲۲امکان مشاوره و وکالت توسط وکیل پایه یک دادگستری
