سلام! من تو کارگاه تراشکاری بر حساب حقوق ۱۴میلیون دارم می گیرم. اما بیمه ۳۰ میلیون زده چرا؟
یعنی کارفرمای تان با حقوق ۳۰ میلیون برای تان حق بیمه تعیین کرده است. عجیب است چون معمولا کارفرمایان حق بیمه کمتری نسبت به حقوق تعیین می کنند. کارفرمای خوبی است.
