پرش به محتوا
خانه » درخواست عدم بازنشستگی

درخواست عدم بازنشستگی

سلام و عرض ادب! خسته نباشید بنده در شرکت سختی کار دارم و مبلغ ۴ درصد در اردیبهشت واریز شده اما من به دلیل افزایش حقوق نیمه دوم میخوام باز نشست شوم. مشکلی پیش نمیاد ممنون میشم کمکم کنید؟

نه مشکل خاصی ندارد. اگر شرایط دارید بازنشست شوید بهتر است. چون با این شرایط سازمان هر روز قوانین جدیدتری به وجود می آید که معلوم نیست به کدام سمت می رود.

برچسب‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *